ראשי » טיפים » משקיעים בעצמכם – איך תוכלו לשמור על כושר במחיר זול?

משקיעים בעצמכם – איך תוכלו לשמור על כושר במחיר זול?

כבר לא מעט חודשים אתם מנסים להוציא את עצמכם מהבית ולהתחיל להתאמן? למרות הכוונות הטובות אתם לא באמת עושים זאת ויש לכך כמה סיבות? אם אחת מהסיבות היא המחיר, כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם, כי הוא כולל מספר טיפים להוזלת העניין.

אימון אישי רק פעם בשבוע

הטרנד החם של השנים האחרונות במכוני הכושר הוא לקחת מאמן אישי. אפשר גם להבין מאיפה העניין הזה צמח. למרות כל המכשירים שיש במכוני הכושר, בסופו של דבר חשוב גם לדעת להשתמש בהם. בנוסף, אנשים רבים זקוקים למאמן כושר אישי כדי להבין מה לעשות עם המכשיר. עם זאת, חשוב שתדעו: אפשר להוזיל גם את העלות של מאמן הכושר האישי שלכם. זה אומר, למשל, שתוכלו להיפגש איתו רק פעם בשבוע ולא שלוש. בשאר הפעמים שתעשו פעילות גופנית במהלך השבוע, תוכלו ליישם את מה שהוא לימד אתכם.

הכירו את הגורמים שמקפיצים את המחיר

עוד נתון שחשוב מאוד להיות ערים לו כאשר עושים השוואת חדרי כושר, זה כל מה שמסביב. כלומר, אם חשבתם לרגע שהספא או הבריכה הם רק פינוק, חשוב שתבינו: זה לא כך. אם תבחרו מכון כושר שיש בו ספא, בריכה ועוד פינוקים, זה יבוא לידי ביטוי במחיר. זה נכון, כמובן, גם לגבי שירותים נוספים שמחכים במכון הכושר, כמו ייעוץ תזונאי ועוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

מנויים מסוגים שונים

נתון נוסף שכדאי לכם לבדוק, זה את סוג המנוי שאתם עושים. לא אחת קורה שלקוחות מפספסים את העניין הזה, אך בפועל, זה נתון חשוב. האם ידעתם, למשל, שיש הרבה חדרי כושר שבהם יש אפשרות לעשות מנוי מוזל? המנוי המוזל כולל בדרך כלל ימים ספציפיים או שעות מסוימים. יחד עם זאת, אם זה במקרה מתאים ללוח הזמנים שלכם בחיי היומיום, זה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

מה הקשר בין חוגים ובין המחיר שתשלמו?

פעמים רבות קורה שמכוני הכושר מציעים גם חוגים. יש לכך יתרונות ברורים, כי לא לכולנו מתאים להרים משקולות. לא כולנו רוצים לעשות הליכה של שעות ולהישאר במקום, כך שהחוגים מהווים פתרון טוב. עם זאת, במידה וברור לכם שהחוגים לא רלוונטיים עבורכם, למה שתשלמו עליהם? כאן שוב כדאי לבדוק את הדברים לעומק. למשל, האם המנוי שאתם עושים כולל את כל החוגים? והאם אפשר לעשות מנוי אחר שיכלול רק חוגים בימים מסוימים? ברוב מכוני הכושר יש שעות וימים שנחשבים ליותר אטרקטיביים. לכן, אם תבחרו דווקא יום או שעה שעבור אחרים פחות נוחה, תוכלו לשלם פחות כסף על המנוי שלכם.

פנו אל מספר חדרי כושר שונים

לבסוף, ממש כפי שאתם עושים השוואת מחירים בכל תחום אחר, זה נכון גם לגבי מכון הכושר החדש שלכם. משמעות הדברים היא שכדאי לבדוק כמה יעלה לכם אותו מנוי במספר מקומות שונים. מדהים לראות שלפעמים, אם נתרחק לרגע ממרכז העיר אל הפריפריה, המחיר יהיה נמוך בצורה משמעותית. לכן שווה לבדוק זאת, כי מי אמר שאתם חייבים לשלם הון עתק? פעילות גופנית, אחרי הכול, זה תענוג לגוף ולנשמה. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות מחקר קטן והשוואת מחירים, כדאי שתשקיעו בכך. לאורך השנה זה יחסוך לכם כסף בצורה משמעותית ביותר, כך שזה בהחלט כדאי. בנוסף, יכול להיות שגם במקרה שלכם זה ידרבן אתכם לעשות יותר פעילות גופנית. השקיעו בכך, בחרו מכון כושר מוביל ותראו שלא תצטערו על כך אפילו לא לרגע אחד.