ראשי » חוק ומשפט » חללי עבודה לעורכי דין

חללי עבודה לעורכי דין

עורכי דין רבים כבר הבינו: חללי עבודה משותפים הם הבחירה הנכונה. לכן, אם גם אתם עובדים כעורכי דין, כדאי בהחלט שתכירו את האפשרות הזאת. זה לא במקרה שהיום עוד ועוד עורכי דין בוחרים בכך. הפתרון של חללי עבודה משותפים מביא איתו יתרונות רבים, כך שגם עבורכם זה יכול להתאים. אם אתם עדיין מתלבטים ורוצים עוד פרטים על האפשרות הזאת, המאמר הבא יעשה לכם סדר בדברים.

חללי עבודה לעורכי דין
בתמונה: עורכי דין במשרד

חללי עבודה שמיועדים לעורכי דין

באופן כללי, אם תבדקו אתם תראו שיש הרבה חללי עבודה משותפים. הם פונים להרבה מאוד בעלי מקצועות שונים ומגוונים. ניתן לראות שלא פעם אותם חללי עבודה למעשה פונים לבעלי מקצוע שעובדים בתחום זהה. הסיבה לכך לרוב היא האווירה הנדרשת והאפשרות ליצור שיתופי פעולה פוריים. לעומת זאת, במקרה של עורכי הדין, הדברים הם קצת אחרים. ועדת האתיקה החליטה שעורכי דין חייבים לעבוד רק במקומות שבהם יש עורכי דין נוספים. כלומר, עורך דין לא יוכל לעבוד במקום שבו ישנם בעלי מקצוע אחרים באותו חלל משותף. מכאן מתעורר הצורך ליצור חללים שיהיו ייעודיים רק לעורכי דין. הפתרון שניתן למצוא בשוק כיום כולל למעשה שתי אפשרויות שונות. האחת: מתחם שלם שהוא כולו ייעודי רק לעורכי דין. השנייה: אגף בתוך מתחם עבודה משותף שמוקצה ומיועד לעורכי דין בלבד. לכן, בסופו של דבר, כפי שניתן לראות באתר של חברת COWORK, האפשרויות רבות מאוד.

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

הייחודיות של חללי עבודה לעורכי דין

בבואנו לדבר על חללי עבודה שמיועדים לעורכי דין, אנחנו רואים שיש כאן כמה פרטים ייחודיים. חלק מהעניין בעבודה כמו עריכת דין, זו הפרטיות. אף לקוח שמגיע לפגישה עם עו"ד לא רוצה שייראו אותו. כל לקוח רוצה תשומת לב ופרטיות מלאה. לכן מדהים לראות שיש היום חללי עבודה לעורכי דין שיש בהם כניסות פרטיות. בנוסף, בחללי העבודה הללו ניתן למצוא לא פעם גם חדרי ישיבות שיש בהם תחושה של פרטיות וסודיות. בצורה כזאת, אפילו אם מדובר על דיון משמעותי עם משתתפים רבים, הפרטיות עדיין נשמרת. לא אחת קורה שעבודתו של עוה"ד כוללת גם תצהירים, פגישות עם קולגות וכדומה. לכן בחלל עבודה שמיועד לעורכי דין אנחנו נראה מרחבים מתאימים. זו יכולה להיות מרפסת הסבה, פינת ישיבה אינטימית או שלל פתרונות אחרים. משמעות הדברים היא שכל עורך דין שיבחר לעבוד במקום כזה ירגיש בנוח. הוא לא ירגיש הוא פוגע בפרטיות של הלקוח שלו וההתנהלות תהיה נוחה במיוחד.

בחירת חלל עבודה שמתאים לכם

מה שכן מעט מורכב לעורכי הדין הרבה פעמים, זה לבחור את חלל העבודה המתאים. לכן, אם גם אתם עשיתם חיפוש קצר והלכתם לאיבוד, מובן מדוע זה קרה לכם. זו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי שתדעו מראש מה אתם מחפשים. כדי לבחור חלל עבודה שיתאים לכם, שווה לברר כמה דברים. למשל, עד כמה הלוקיישן חשוב לכם? בנוסף, האם אתם שייכים לאותם עורכי דין שרוצים ליהנות משירותים נוספים בחללי העובדה? יש היום אפשרות למצוא מרחבי עבודה עם חדרי כושר, מטבחונים ועוד שלל אפשרויות אחרות. רצוי מאוד לבדוק כמובן גם את העיצוב של המשרד שבו אתם בוחרים. אחרי הכול, זה יהיה כרטיס הביקור של העסק שלכם. כל לקוח שיגיע לפגישה אתכם יתרשם, בין היתר, מהבחירה שלכם בחלל עבודה כזה או אחר. לכן רצוי להשקיע בכך ולבחור חלל עבודה שמשקף, בין היתר, את האמונות שלכם ואת המסרים שתרצו להעביר.